Bookreview – Responsive Web Design Ethan Marcotte

Bookreview – Responsive Web Design Ethan Marcotte

Responsive web design is nowadays at the core of web development.   The responsiveness in web design has to do with how content is displayed onto the multitude of devices that we use. Not to mention the devices that are yet to come.   Many years ago desktops...
Customer Constraint – Time

Customer Constraint – Time

Working in the dynamic landscape of online marketing brings a lot of new exciting developments.   Being able to track interactions of customers.   Increased personalisation giving more valuable context related content.   Predictive analytics via...
Wat is HTTPS

Wat is HTTPS

Wat is HTTPS? Waarom is het tegenwoordig zo belangrijk?   Ja wat is https? Een raar woord wat je vaak ziet als je veel surft op het Internet en allerlei Internet adressen, ook wel URL’s genoemd, intypt. We gaan hiervoor eerst een kort uitleg geven wat https...
Wat is TLS SSL

Wat is TLS SSL

Je hebt deze term wel eens gehoord maar wat is het? In dit artikel gaan we in op wat dit is en wat dat voor jou kan betekenen.       Wat betekent SSL   SSL kent vele betekenissen en dat is vaak het probleem met afkortingen. Zo kan het staan voor...
Hoe vindbaar is jouw website

Hoe vindbaar is jouw website

Wil je goed vindbaar zijn voor je klanten op het Internet dan zijn er verschillende platformen waar je aan moet denken.   Zo heb je sociale platformen als Facebook, Instagram en Twitter.     Echter, de meest gebruikte platformen zijn zoekmachines....
Beter gevonden worden op Google

Beter gevonden worden op Google

In een ander blogpost beschreef ik het verschil tussen “Beter gevonden worden door Google” vs “Beter gevonden worden op Google.” Daarin gaf ik aan dat er een miniem verschil is maar wel essentieel.   Namelijk, ligt je focus bij Google of...
Beter gevonden worden door Google

Beter gevonden worden door Google

Beter gevonden worden door Google of Beter gevonden worden op Google   Het verschil tussen beide zinnen is miniem maar wel essentieel.   Namelijk, ligt de focus op Google als zoekmachine zelf of op jouw gewenste doelgroep? Beide aandachtspunten zijn...