Chatbots

24 uur, 7 dagen in de week bereikbaar zijn en uw klanten te woord kunnen staan. Wie wil dat nou niet?

 

Door nieuwe en slimme software in te zetten kunnen we klanten steeds beter en efficiënter helpen. Met de introductie van Chatbots kunnen we daar de volgende stap in maken.

 

 

Bent u geïnteresseerd in de volgende stap?

Digitale Communicatie

We leven in een wereld waarbij we (impliet) verwachten dat we snel en gemakkelijk met iemand in contact komen. Webwinkels die 24 uur / 7 dagen in de week beschikbaar zijn zodat het voor consumenten heel gemakkelijk wordt om te winkelen.

 

Als ondernemer betekent dit extra werkdruk. Om snel te kunnen reageren op vragen van klanten. Hun het gevoel te geven dat ze snel en tijdig geholpen kunnen worden. 

 

Of dat nou fysiek, per telefoon, email of de chat gaat. Er zijn een hoop kanalen om met elkaar te communiceren. Voor elke manier hebben we ook een bepaalde verwachtingspatroon.

 

Wanneer we e-mail versturen verwachten we dat deze hooguit binnen een paar minuten is afgeleverd. Anders dan bijvoorbeeld briefpost wat gerust een aantal dagen mag duren. Het liefst willen we ook dat e-mail in de inbox terecht komt en niet in de spam folder.

 

Voor chat messengers zoals Facebook willen we dat er op onze gesprekken snel gereageerd wordt. Zodat er snel antwoord wordt gegeven op de vragen die we stellen via de chat.

 

Technologie zorgt ervoor dat onze verwachtingen met betrekking tot communicatie voortdurend wordt aangepast. Niet alleen rondom snelheid en beschikbaarheid maar ook reikwijdte.

 

 

Chatbots

Zet de volgende stap in digitale communicatie.

Het nut van chatbots

  • Een Chatbot kan uw bedrijf helpen klantervaringen te verbeteren wat leidt tot meer leads en sales.

 

  • Een chatbot kan uw klanten 24 uur, 7 dagen in de week te woord staan. Hen te helpen met de informatie naar waar ze op zoek zijn.

 

  • Een chatbot kan dienen als virtuele assistent. Werk uit handen nemen.

 

  • U kunt een chatbot gebruiken om ze te begeleiden en te informeren naar uw producten en diensten.

 

  • U kunt informatie uitwisselen en opslaan over uw gebruikers zodat u erachter komt welke vragen en behoeftes zijn hebben. Hier kunt u dan op inspelen.
  • U kunt uw chatbot koppelen als voorportaal naar andere communicatiekanalen zoals telefonie en e-mail.

 

  • U kunt uw telefonische gesprekken en e-mails beter screenen zodat u uw klanten nog beter te woord kan staan.

 

  • U kunt chatbots inzetten om uw leads en sales te verhogen.

 

  • U kunt chatbots inzetten als een manier voor retargeting.

 

Zit uw reden erbij?

  • U kunt uw chatbot koppelen als voorportaal naar andere communicatiekanalen zoals telefonie en e-mail.

 

  • U kunt uw telefonische gesprekken en e-mails beter screenen zodat u uw klanten nog beter te woord kan staan.

 

  • U kunt chatbots inzetten om uw leads en sales te verhogen.

 

  • U kunt chatbots inzetten als een manier voor retargeting.

 

Zit uw reden erbij?

Onze aanpak

Met onze gefaseerde aanpak werken we naar de gewenste situatie.

Huidige situatie

Wij kijken waar uw bedrijf staat. Inventarisatie van uw wensen en behoeftes.

Een eerste analyse.

 

i

Strategie

Het maken van een plan dat leidt naar de gewenste situatie.

 

k

Bouwen & Modificeren

Wij gaan voor u aan het werk. Realisatie en optimalisatie van uw chatbot.

Gewenste situatie

Wij gaan na of het doel is bereikt. Wij stellen vast wat de volgende stap is.

 

Wat levert het u op?

  • Uiteindelijk gaat het er om dat klanten tevreden zijn met uw dienstverlening.

 

  • Dat zij u zien als een betrouwbare organisatie en veelvuldig terugkeren. 

 

  • Waardoor de klantenbinding die zij met u hebben sterker wordt.

 

  • En dat u dat terugziet in uw bedrijfsresultaten.

 

 

Kies een Plan dat Past bij uw Business Model

Voor elke situatie een geschikte prijs.

 

 

Prijzen zijn indicatief en exclusief eventuele maandelijkse kosten.

 

Wilt u weten welke optie het beste bij uw business model past neem dan contact met ons op. 

 

Laten wij van start gaan

Stuur een bericht

 

Graag horen wij van u waar wij u mee kunnen helpen.

 

Diensten

Search Engine Optimization (SEO)

Klant- & Marktonderzoek

Content Marketing

Facebook Ads

Google Adwords

 

© 2018 SEO Sight

Oude Fabriekstraat 7, 3812 NR  Amersfoort     |     06.21812541

Share This