Customer Relationship Marketing

Wat is de relatie met mijn klanten?
Wat weet ik van mijn klanten?
Hoe kan ik de relaties met mijn klanten verder verdiepen?

Met Customer Relationship Marketing borduurt u voort op de informatie in de huidige klantendatabase om de huidige klantrelatie verder te ontwikkelen. Zodat de relatie nog waardevoller wordt voor zowel de klant als voor u.

Het aanbrengen van een nieuwe klant is velen malen kostbaarder dan het behouden van een bestaande klant. Met customer relationship marketing wordt beoogd om de relatie met bestaande clientèle verder te intensiveren. Door de contactmomenten van uw klanten met uw personeel vast te leggen krijgt u meer inzicht over de interacties die klanten met uw bedrijf hebben. Het geeft bijvoorbeeld aan waar ze mee zitten en welke informatiebehoefte er is. Dit kan dan weer gebruikt worden als input voor content- & email marketing.

Begrijpen hoe u klanten beter van dienst kunt zijn en daarop in te kunnen spelen is een belangrijke succesfactor voor uw bedrijf.

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

7 + 15 =

Share This